Helgen

Ja då har det hänt lite till i helgen.
Johan och Lars-Åke och jag har varit där.
I går så åkte jag till IKEA och hämtade en täcksida som behövdes innna vi kan sätta kyl/frys på plats sen var det lite lådinnehåll som man behöver så det tog sin lilla tid att åka fram och tillbaka till Jönköping.

När jag kom till huset igår hade Johan och hans pappa fått dit ena ytterdörren!


Blir träpanel vid sidan av dörren vid ingången

Johan har kaklat i köket idag, blev kanon snyggt!
Nu är det bara tapeterna kvar, och de kommer nog upp i veckan när Johan kommer och tapetserar hos oss.

 
snyggt va?

Själv har jag försökt ånga bort de gamla tapeterna som sitter i hallen och upp emot övervåningen, det är bara lite kvar i hallen nu att försöka få bort, det kommer ta hela kvällen imorn att göra det sista.

Enzo har varit med hela dagen och busat runt, men fram emot eftermiddagen var han trött på oss.
Tyckte att vi var tråkiga :)




Ne nu ska vi sova, börjar bli lite trött nu

KRam

Kommentarer
Postat av: malin svensson

hej svejs. så snyggt det blir & vilket arbete ni lagt ner! superskoj! längtar som tusan me! =) hihi
kramar

2008-04-08 @ 11:53:06
Postat av: Frida

Ja de tar sin lilla tid att göra det hela,
men de blir nog bra sen när de är klart :)

2008-04-08 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0