Flera meter slang

Ja idag har Johan och hans pappa Lars-Åke fixat golvvärme i stora hallen.
Så imorn ska vi gipsa golvet



Här är plåtarna lagda i hallen och slangen är lagd rätt med

Själv har jag borrat massa hål i bjälkar för el kablar.
Det tar sin lilla tid :)

Imorn ska vi gipsa golvet i hallen, sen kanske rör nisse dyker upp och fixar rören i hallen.
Hoppas det så att man kommer någon vart :)

Sen vill man måla trappan  men jag får vänta tills vi gipsat och lagt golven.
 
Ne nu ska vi sova.
Är lite slitna nu efter en veckas arbete både på jobbet och hemma.

Kram

Kommentarer
Postat av: Marika

ja visst det tar sin lilla tid o fixa o dona...Som sagt vi har ju stannat upp ganska länge för vi blev helt slut körda...Nu när det e lång ledigt i påsk så åker vi till Norge..Till niclas syster o hennes familj...vi har inte vart hos dom på 1½ år så det e dags för oss att åka till dom...Men visst vill man vara hemma o fixa i ordnig..Men jag har verkligen inte vart iväg nånstans så det ska jag allt unna mig o komma bort lite...
läste om hästen..va kul:)Men namn e jag kass på:)Mina hästar som jag hade förr hette Cherry o Tim Boy..Några namn iallafall:)

2008-03-15 @ 08:05:51
URL: http://marika79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0