Då så

Ja nu var det Fredag helt plötsligt och ännu en helg att se fram emot att arbeta i huset.

Idag har Johan varit ledig från jobbet och han har jobbet på hela dagen i huset.

Han har kaklat murstocken med stenar idag.

Blev kanon snyggt! ska fogas med

 

Här är golvet lagt i badrummet med och konsolen för toaletten är isatt.
Nu är det bara sista målningen av taket sen sätta kakel på konsolen, och en fönsterskiva och sedan sätta in dörr och sätta upp badrumsmöblerna.


Här slipar Johan på murstocken där vi ska tapetsera.

Ne nu ska vi sova så man orkar upp tidigt imorn

Natti natti

Vilka är det som är inne och läser?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag är inne och läser;)

2008-04-06 @ 09:44:31
URL: http://LisaErikssonJohansson.bloggs.se
Postat av: Marika

O så självklart jag:)

2008-04-06 @ 18:30:46
URL: http://Marika79.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag är också inne o läser - kram Anci

2008-04-06 @ 19:10:09
Postat av: Stina

Hej! jag är också inne och läser när jag hinner kram Stina :)

2008-04-07 @ 08:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0