Sena kvällar

Ja då har man inte skrivit på några dagar, pga uppdatering från blogg.se

Det vi har gjort i huset är att Johan har fogat badrummet och nu är det bara golvet kvar att göra där inne sen är det klart.

Nu är ju Johan min nere i Halmstad och jobbar så jag har varit i huset nu på kvällarna. Har börjat att spackla i trappan så att man kan måla den i helgen.
Johan Johansson är och spacklar tak i stora hallen och på övervåningen.
Sen ska vi tapetsera nästa vecka.

Valde tapeter idag och längtar tills de är uppe på väggarna :)

Men innan det kommer det ta lite tid. Måste ånga bort de gamla i trappan upp och sen i stora hallen.

Ne nu ska jag sova....

Kram

Kommentarer
Postat av: Marika

vad e det för tapeter????Vill se:)hehe...Ja det går undan för er...Niclas är oxå borta tills tors kanske till fre:(snyft..nu ska jag göra ,ackor som jag ska ha till jobbet...pust....Ha en bra dag:)

2008-04-02 @ 05:53:20
URL: http://marika79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0