Händer grejer

Igår skrev jag inte på bloggen,
Vi fick besök i huset :)
Först kom Kattis och Johan med hunden Berra, sen tittade Lisa in med, *hihi* sen kom även Cattis o Calle :)
Och Cattis o Calle hade med sig bakelser *mums* det blev vår kvällsmat.

Sen var det bara hem o sova.


Idag har Johan hunnit med en hel del,
Han har gipsat klart taket uppe i badrummet, och hallen.
Börjat regla väggarna för badrummet och hans jobbar kompis Reine kom och hjälpte till nu ikväll.

Här håller de på för fullt



Själv har jag börjat riva bort mattan i trappan upp till övervåningen.
Reine ska lägga parkett i den sen och göra en snygg kant.
Så det har jag hållt på med ikväll.... tar sin lilla tid hahaha
Men bra träning.







Enzo var med och somnade på isoleringen som ska vara vid de nya fönsterna :)
Han är ju inte van vid att arbeta så hårt :)

Ne nu ska jag sova.
JObba imorn sen iväg till huset och sen framåt 20 tiden så ska vi vara hos Emelie och David :) trevligt ju!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0