Då var det dags igen

Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här. Det som hänt är väl att vi kommit iordning bättre och fått upp gardiner mm.
Men allt är ju givetvis inte som man vill ha det. Är ute efter stora vita krukor och sen en snygg lampa!
Har hittat denna som jag vill inhandla så snart man har lite pengar över. Jag och Johan vill ha den i tv rummet där vi har vår sattelit lampa med :)

Gillar ni den??

bild: blooms



***********************************************************************************

I sovrummet vill vi ha 2st av detta träd, ha istället för krokar att hänga upp sina kläder på så de inte ligger på golvet.
För det ser så illa ut!

bild: westroth


*****************************************************************************************


Idag har Johan och hans pappa hållt på för fullt i det som ska bli badrum på nedervåningen.
De ska snart börja med värmeslingorna och sen blir det regla och gipsa väggar.
Så nu är det igång igen med renovering :)

























 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har alltid kläder å golvet. Ser så fint ut..hahaaha

2008-10-04 @ 21:20:01
URL: http://lillalillamy.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilka fina bilder på ert hus, jättesnyggt! :)

2008-10-04 @ 23:25:30
URL: http://anaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0